میکرو درم ابریژن نوعی لایه برادری فیزیکال یا مکانیکال لایه های سطحی پوست است که به منظور زیباساز ، جوانسازی و رفع جای جوش انجام می گیرد و درضمن یک حالت پاکسازی و برداشت لایه شاخی پوست نیز  هست و بلافاصله اثر  آن بعد از انجام کار مشهود است که  پوست شفافتر و جوانتر و درخشانتر می شود .

میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) به معنای برداشتن قسمتی از پوست (درم) به وسیله ی تکه های بسیار ریز (میکرو) تراش دهنده (ابریژن) می باشد. این روش همانند پرداخت کردن یک چوب بوسیله یک کاغذ سمباده ظریف می باشد تا سطح آن صاف و صیقلی شود.
پوست دارای لایه سطحی به نام اپیدرم لایه زیر آن به نام درم می باشد. لایه اپیدرم به چند طبقه تقسیم می شود که سطحی ترین طبقه، طبقه‌ی شاخی است که حاوی سلول های مرده کراتینه شده است، سلول های پوست نیز از پائین ترین طبقه اپیدرم شروع به اضافه شدن کرده و با افزایش عمرشان به طبقه های بالاتر آمده و در نهایت در طبقه شاخی به صورت سلول های مرده از پوست جدا شده و می ریزند.

میکرودرم روشی بدون درد، با میزان ریسک پایین است که از آن می‌توان جهت برطرف کردن برخی از مشکلات پوستی استفاده کرد.
میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) که معمولاً به‌اختصار میکرودرم نامیده می‌شود اولین بار در ایتالیا در سال 1985 مورداستفاده قرار گرفت. بعد از موفقیت میکرودرم در زیبایی و طراوت پوست به‌تدریج انجام آن در اروپا و بعد آمریکا رواج یافت و امروزه به‌عنوان روشی بی‌خطر و بسیار مؤثر در جوان‌سازی پیشنهاد می‌شود.

میکرودرم ملایم می‌تواند به‌سرعت روی پوست شما اثر کرده و موجب روشن تر شدن و کشیده شدن پوست شود. به‌طوری‌که تأثیر آن از سال‌ها استفاده کردن از ماسک‌های مختلف نیز بیشتر است. بیشترین تأثیری که معمولاً میکرودرم روی پوست می‌گذارد شاداب‌تر کردن آن است به‌طوری‌که بعد از انجام میکرودرم معمولاً اثرات جوان‌کننده آن به‌صورت کاملاً محسوس قابل‌مشاهده است.

تماس سریع
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× ویزیت انلاین